ارز دیجیتال

ارز تتر چیست؟

تتر یکی از ارزهای محبوب مبتنی بر بلاک چین است؛ قیمت این استیبل کوین نسبتا ثابت است ( برابر با یک دلار آمریکا) به معنی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسانات قیمتی نمی‌شود. طبیعتا در کشورهایی که قیمت دلار نوسان دارد، تتر هم هم سو با نوسانات آن دچار تغییر قیمت خواهد شد به همین دلیل معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند. به طور معمول هنگامی که در طی نوسانات بازار قیمت کوین‌های ارزهای دیگر سقوط می‌کند معامله‌گران به تتر پناه می‌برند تا ارزش دارایی خود را حفظ کنند و هنگامی که قیمت ارزهای دیگر در حال افزایش بود معامله گران با فروش تتر‌های خود به خرید ارزهای دیگر می‌پردازند تا بتوانند از این معامله‌ی خود سودهای خوبی کسب کنند.شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت لحظه ای تتر به وب سایت های صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
+ نوشته شده در چهارشنبه 25 اسفند 1400ساعت 13:53 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 18

آیا ترون جایگزین ارز فیات خواهد شد؟

نمی توان به طور دقیق عنوان کرد که کدام ارز دیجیتال جایگزین ارز فیات خواهد شد ممکن است یک ارز دیجیتال به عنوان پول و ارز بین المللی جایگزین ارز فیات شود و یا حتی ممکن است تمامی ارزهای دیجیتال جایگزین آن شوند . اما به هر حال این پیش بینی است که برخی متخصصان در خصوص آینده ی تمامی ارزهای دیجیتال دارند و معتقدند اگر مردم و کسب و کارها روزانه از ارزهای دیجیتال برای انجام کارهای روزمره ی خود از آن ها استفاده کنند در آینده ای نه چندان دور تمامی افراد جهان با آن ها و کاربردشان آشنا خواهند شد و به سمت آن ها روی خواهند آورد.جهت اطلاع از مزایا و قیمت لحظه ای ترون می توانید به صرافی معتبر بیت مهر مراجعه کنید.

+ نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1400ساعت 12:12 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 21

آیا ممکن است با خرید ترون ضرر کنیم؟

همان قدر که یک ارز دیجیتال می تواند برای کاربران و سرمایه گذارانش مفید و سودده باشد می تواند مضر باشد. بازار ارزهای دیجیتال هیچ ثباتی ندارد و قیمت های ارزهای مختلف من جمله ترون دائما در حال تغییر است به همین خاطر عده ای از افراد در این بین دچار ضرر و عده ای سود کسب می کنند.شما قبل از هرگونه سرمایه گذاری در این بازار باید با اصول سرمایه گذاری درست و ماهیت ارزهای دیجیتال آشنا باشید و توانایی تحلیل کردن قیمت آن ها را داشته باشید.درست که نمی توان تخمین دقیق و درستی از آینده ی یک ارز دیجیتال ارائه داد اما تا حدودی می توان برخی موارد را پیش بینی کرد.جهت اطلاع از بهترین قیمت ترون می توانید به صرافی بیت مهر مراجعه کنید.
+ نوشته شده در دوشنبه 23 اسفند 1400ساعت 15:49 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 43

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک سریع می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند.در حال حاضر به دلیل فعالیت این شرکت در کشور پاناما و همچنین قوانین ساده ای که این کشور برای فعالیت های شرکت های مالی دارد، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی اجرا نمی شود و ایرانیان چه به شکبل خرید شارژ حساب پرفکت مانی و چه خرید ووچر پرفکت مانی از این سیستم استفاده می کنند. البته ممکن است با توجه به تغییر شرایط پرفکت مانی تصمیمات خود را در این موضوع در آینده تغییر دهید که امیدواریم این گونه نشود. شما می توانید صرافی های ارز دیجیتال اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی و یا شارژ حساب کاربری خود کنید.برای اطلاع از قیمت سایر ارز های دیجیتال و خرید پرفکت مانی آنلاین به کلیه وب سایت های معتبر مراجعه کنید.
+ نوشته شده در شنبه 21 اسفند 1400ساعت 19:51 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 17

ارز تتر چیست؟

تتر یکی از ارزهای محبوب مبتنی بر بلاک چین است؛ قیمت این استیبل کوین نسبتا ثابت است ( برابر با یک دلار آمریکا) به معنی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسانات قیمتی نمی‌شود. طبیعتا در کشورهایی که قیمت دلار نوسان دارد، تتر هم هم سو با نوسانات آن دچار تغییر قیمت خواهد شد به همین دلیل معامله‌گران می‌توانند به کمک آن از نوسانات بازار در امان باشند. به طور معمول هنگامی که در طی نوسانات بازار قیمت کوین‌ های ارزهای دیگر سقوط می‌کند معامله‌گران به تتر پناه می‌برند تا ارزش دارایی خود را حفظ کنند و هنگامی که قیمت ارزهای دیگر در حال افزایش بود معامله گران با فروش تتر‌ های خود به خرید ارزهای دیگر می‌پردازند تا بتوانند از این معامله‌ی خود سودهای خوبی کسب کنند.برای خرید تتر با بهترین قیمت می توانید به وب سایت صرافی ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.

+ نوشته شده در چهارشنبه 18 اسفند 1400ساعت 9:27 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 15

دلیل افزایش قیمت ارز تتر در صرافی های ایرانی چیست؟

با نزولی شدن بازار ارز دیجیتال و سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، تتر در صرافی‌های ایرانی با افزایش زیاد قیمت مواجه شد، در این زمان قیمت تتر از قیمت دلار فیزیکی هم بسیار بالاتر رفت و عده‌ای‌ تصور کردند که ممکن است در صرافی‌ها که همان بازارهای معاملاتی هستند نرخ ارزهای دیجیتال را کاربرانی که معاملات دیجیتالی را انجام می‌دهند مشخص می‌کنند؛ هنگامی که بازار ارزهای دیجیتال نزولی شده و قیمت بسیاری از ارزها سقوط کردند تقاضا برای خرید ارز تتر زیاد شد بنابراین قیمت آن هم افزایش پیدا کرد.پس دلیل رشد بالای قیمت تتر در صرافی‌های ایرانی وجود تقاضای بالا برای ارز تتر بود؛ نتیجه‌ی حاصله از این مطالب این است که هنگامی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد قیمت محصول بالاتر می‌رود.

+ نوشته شده در سه شنبه 17 اسفند 1400ساعت 19:09 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 13

تفاوت خرید بیت کوین از صرافی های آنلاین با بازار های معاملاتی در چیست؟

اگر شما هم به دنبال یک خرید خوب و عالی از بیت کوین هستید بازارهای معاملات فضای مناسب تری نسبت به صرافی های آنلاین دارند؛ زیرا در این بازار شما ارز دیجیتال مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری پیدا خواهید کرد به همین خاطر است که بازار معاملات بیش تر از صرافی های آنلاین مورد توجه کاربران ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.برای درک بهتر این مساله می توان مثال بازار تره بار و مغازه میوه فروشی را زد؛ در بازار تره بار برای خرید اجناس می توان به اصطلاح چانه زنی کرد و تخفیف گرفت اما در مغازه های میوه فروشی قیمت ها ثابت و مقداری گران تر است؛ دقیقا تفاوت بازار معاملات با صرافی های آنلاین برای خرید ارزهای دیجیتال به همین مثال شباهت دارد.جهت اطلاع از قیمت برای خرید بیت کوین می توانید به وب سایت معتبر بیت مهر مراجعه کنید.

+ نوشته شده در يکشنبه 15 اسفند 1400ساعت 15:42 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 19

مزایای ووچر پرفکت مانی

سادگی و سهولت در استفاده مهم ترین مزیت ووچر های پرفکت مانی می باشد. شما با استفاده از ووچر ها دیگر درگیر مشکلاتی مانند رد شدن تراکنش و یا تاخیر در انجام آن نخواهید بود. در پروسه نقد کردن ووچر ها نیازی به تایید نبوده و شما می توانید تنها با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ را در حساب پرفکت مانی خود داشته باشید. پرداخت های انجام شده با ووچر مانی همانند پرداخت های معمول در پرفکت مانی به لحاظ امنیت عملکرد یکسانی دارند. زیرا انتقال به صورت مستقیم بوده و فاقد فاکتورهای مخرب می باشد. تاریخ انقضای نامحدود یکی دیگر از مزیت های ووچرهای پرفکت مانی محسوب می شود. ووچرها فاقد تاریخ انقضای مشخصی می باشند و شما می توانید هر زمان که مایل بودید آن ها را نقد کنید.همچنین استفاده از ووچر پرفکت مانی در انجام تراکنش ها مشمول کارمزد بسیار ناچیزی می باشد. همین ویژگی ووچر های پرفکت مانی را به عنوان یک بستر مناسب بویژه برای افرادی که بایستی مرتبا پرداخت های ارزی انجام دهند، معرفی می کند.سپرده گذاری با ووچر پرفکت مانی در حساب های پرفکت مانی مشمول هیچ گونه کارمزدی نشده و شما می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای و تنها با وارد کردن کد های ثبت شده روی ووچر، مبلغ ووچر را به حساب خود اضافه نمایید.مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت صرافی های معتبر ار بهترین قیمت ووچر پرفکت مانی مطلع شوند.
+ نوشته شده در شنبه 14 اسفند 1400ساعت 15:14 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 52

آشنایی با ارز پرفکت مانی

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در هنگام استفاده از بسترهای اینترنتی در زمینهٔ مالی، میزان امنیت شبکه است. این موضوع در مورد خرید و فروش پرفکت مانی نیز صدق می‌کند و سرمایه‌گذاران همیشه نگران وجود هکرها یا کلاه‌برداران اینترنتی هستند.اما جالب است بدانید شبکه پرفکت مانی دارای یکی از مطمئن‌ترین و حساب‌شده‌ترین سامانه‌های امنیتی بوده و این نکته از مهم‌ترین ویژگی‌های پرفکت مانی محسوب می‌شود. امنیت معاملاتی که بر بستر شبکه پرفکت مانی انجام می‌شوند با اقداماتی نظیر بررسی هویت، احراز هویت و ارائه کد رمزگذاری شده فراهم می‌شوند و امنیت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در سطحی قرار می‌گیرد که دست هکرها و کلاه‌برداران از آن کوتاه است.از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم پرفکت مانی امکان انجام تبادلات ارزی در هر ساعتی از شبانه‌ روز می‌باشد که فرایند استفاده از آن بسیار ساده و راحت است.

+ نوشته شده در چهارشنبه 11 اسفند 1400ساعت 15:38 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 26

قیمت ارز دیجیتال تتر

قیمت تتر در تمام زمان ها برابر با یک دلار است. این بدان معناست که در تمام بانک ها به ازای یک واحد USDT یک دلار به عنوان پشتوانه ذخیره می گردد. البته در صورتی که بخواهید این موضوع را از طریق نمودار تحلیل نمایید، خواهید دید که قیمت ارز دیجیتال تتر همیشه برابر با یک دلار آمریکا نبوده و گاهی هم نوساناتی هر چند جزئی در آن ایجاد می شود.
علت این امر هم به زمانی برمی گردد که معامله گران ارز دیجیتال تتر خود را با قیمتی پایین تر از یک دلار داده و در ازای آن دلار واقعی بگیرند. در واقع نوسانات آن اعتماد به این ارز در برابر دلار را نشان می دهد. البته در ایران معمولا قیمت ارز دیجیتال تتر کمی بالاتر از قیمت دلار در بازار می باشد.جهت اطلاع از بهترین قیمت تتر می توانید به وب سایت معتبر بیت مهر مراجعه کنید.

+ نوشته شده در دوشنبه 9 اسفند 1400ساعت 9:03 توسط شیدا نورایی | | تعداد بازدید : 18

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]